مرد آریایی

به نام اهورای پاک که ایران را آفرید

مرد آریایی

به نام اهورای پاک که ایران را آفرید

جان مادرتان این برقمان را قطع نکنید

 

جان مادرتان این برقمان را قطع نکنید

 

آخه بی وجدان ها ، مگه شما گرما حالیتون نیست؟ مگه شما ضرر کاسب ها حالیتون نیست؟ مگه نمی دونید برق نباشه یک کارگاه کوچیک خیاطی که با هزار مکافات راه افتاده ، از نون خوردن می افته؟


آخه لامصب ها ، شما می دونید ترافیک چیه؟ ترافیکی که به سبب نبودن برق و در نتیجه کار نکردن چراغ سر چهارراه ها راه می افته؟
اصلن شما می دونید اعتیاد چیه؟ اعتیاد به تلویزیون و بالاترین چیه؟ د ِ لامصب ، صدای منو می شنوید؟


آخه با چه زبونی بگم من راضی نیستم اون همه انرژی مفت و مجانی بدین به عراق و لبنان بعد کاسه گدایی دست بگیرین که ما نداریم و انرژی داره تموم میشه.


آخه بی همه چیزها ، من که می دونم انرژی داریم خوبش هم داریم ، واسه هفت نسل دیگه هم  داریم ، ولی می دونم کرمتون چیه ، می خواین اینقدر این برق رو قطع کنید که ما باورمون بشه که انرژی نداریم و فردا بریزیم تو خیابون ها که "انرژی هسته ایی حق مسلم ماست" ، ولی کور خوندین ، من انرژی هسته ایی نمی خوام. چون می دونم که بر فرض محال هم که این انرژی رو در راه صلح آمیز بخواین خرج کنید ، باز دو دستی میدین به برادران مظلوم فلسطینی و عراقی مون ...

 اوی ، با تو هم آ ، به اون خدای بالانشین ، اگه یکبار دیگه برقمون رو قطع کنید ، به ننه سلیمه میگم نفرینتون کنه ، بزنه به کمرتون آ !!!

 

ابی آریا السلطنه

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ق.ظ http://memoriz.blogfa.com

قطع میکنم. اگه میخواستم از ناله نفرین بترسم که به اینجا نمیرسید. قبلا ظلم رو تموم کرده بودم. برق رو قطع میکنم. بیشتر هم قطع میکنم.

البته اینا رو من نگفتما. وزیر صنایع گفته. اشتباه نگیری یه وقت...

مصطفی جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ق.ظ http://webedo.net

سلام ابی جان
مصطفی هستم
والله نمی دونم چی بگم با این همه مشکل...
ولی دمت گرم

علی دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ق.ظ http://freelantern.com/p

عجب دل نوشته ای بود! دمت گرم آقا...کاشکی یک نفر صداتو بشنوه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد