مرد آریایی

به نام اهورای پاک که ایران را آفرید

مرد آریایی

به نام اهورای پاک که ایران را آفرید

چطوری بچه از سوراخ تنگی مثل مقعد بیرون میاد؟! (بازی وبلاگی)

درود بر همگی دوستان نازنین خودم

راستش خیلی وقته از دنیای به ظاهر متمدن وب یا به قول بعضی ها دنیای وبلاگ نویسی دور بودم و الان خیلی دست خطم خوب نیست (البته قبلا هم زیاد خوب نبوده ! ). به هر روی امیدوارم به بزرگواری خودتون منو ببخشید. باز هم دوست نازنینم ، یوزی عزیز ، ما رو به یه بازی در خور تامل دعوت کرد و واقعا نمیشه دست این دوست عزیزم رو رد کنم و وارد این بازی نشم. البته نا گفته نماند که خودم هم بی میل نبودم که یه جورایی وارد این بازی بشم و خاطراتی که در پس لایه های افکارم مونده رو ننویسم.


نمی دونم در کل باید چی بگم یا چی بنویسم ، فقط می دونم که دوران کودکی من با همه تشویش های تحصیل و بازی های کودکانه ، هنوز شیرین ترین دورانم محسوب می شه.

و اما مهمترین یا شاخص ترین سوالی که بعد ها به جوابش رسیدم و تبدیل شد به خاطره ایی شیرین و خنده دار رو براتون تعریف می کنم :

 همیشه تا دورانی که به مدد علم و رسانه های جهان کفر (!) به پاسخ درستی رسیدم  ، سوالی که در ذهنم بد جور منو به حیرت وامی داشت ، این بود که همیشه ساختار بدنی مرد و زن رو تقریبا یه جور احساس می کردم و مهمترین چیزهایی که در باطن پنهان زیر لباس همیشه مخفی می موند رو به یک شکل می دیدم ، یعنی آلات زن و مرد رو همانند هم تصور می کردم ، و در این بین همیشه سوالی که در ذهنم بد جور منو مشغول خودش می کرد این بود که بچه موقعی که می خواد به دنیا بیاد چطوری می تونه از سوراخ تنگی مثل مقعد بیرون بیاد؟!!! 


امیدوارم از این فکر کنجکاوانه و منحرف دوران کودکی من لذت برده باشید و آرزوی سالی خوب و شاد رو برای تک تک شما نازنینان دارم.

بدرود